lördag 14 januari 2012

Så.

Har varit en effektiv lördag. Fick skrivet en hel del på sista uppgiften. Behöver bara en bok från mamma som jag får i morgoneftermiddag sen är den klar :) Tittade även över examensarbetet och tänkte ganska snabbt att... nä den dugen bra som den är! Så nu blir det en sista genomläsning sen får det bli som det blir! Det ska mycket till för att den ska bli underkänd och jag siktar ju inte mot stjärnorna längre.. Så man skulle kunna säga att efter imorgonkväll så är jag färdigpluggad! Jag ska ner till skolan på måndag och träffa mentorn för praktiken en sista gång. Men sista inlämningen blir färdig imorgon. Sista på hela utbildningen. Oh my... :)
Fick plockat ner julgrejorna också och förhoppningsvis var det sista gången här i lägenheten. Nästa jul vill jag fira i hus!! Nu har Stefan kommit hem från sina föräldrar där han har varit och byggt kök hela dagen och snart blir det middag och lördagsmys :)



Stort grattis på födelsedagen svärmor!

Inga kommentarer: