onsdag 4 januari 2012

Puh.

Vilken dag! Det har verkligen gått i ett. Igår morse var det totalt kaos när jag gick upp då de båda hundarna har helt olika morgonrutiner, vilket resulterade i att Stefan blev ordentligt störd under den timmen då jag gjorde mig iordning. Idag löste vi det genom att jag gick upp en kvart innan jag skulle hemifrån så att jag bara precis hann klä mig och sedan iväg. Hundarna hann knappt reagera ;) Men det blev en ganska hektisk start på dagen eftersom jag dessutom började jobba precis när det var dags för frukost, som är lite kaosartad den här veckan då vi har sammanslagning och ingen vet riktigt var de ska bli av. Full rulle hela dagen och sedan direkt hem och ut med Sallie innan det var dags att ta tag i tvätt och matlagning. Nu börjar jag komma ner lite i varv och kommer säkert sjunka djupt ner i soffan om en liten stund. Imorgon har jag öppning...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nice blog here! Also your site a lot up fast!
What web host are you the use of? Can I get your
associate link in your host? I desire my site loaded up
as fast as yours lol

Feel free to surf to my web page; poderes

Anonym sa...

What's up to every body, it's my first pay a visit of this
website; this weblog carries awesome and genuinely good
stuff in favor of readers.

Have a look at my website internment

Anonym sa...

Excellent post. I was checking constantly this weblog and I'm inspired! Very useful information specially the closing phase :) I take care of such information a lot. I was looking for this certain info for a long time. Thank you and good luck.

Feel free to visit my weblog halong bay cruise reviews 2012