onsdag 11 januari 2012

Det här med sömn.

Ja det är lustigt. Jag var jättetrött när jag gick och la mig igår, men lyckades inte somna! Ja alltså jag slumrade lite, men jag kom aldrig ner i någon djupsömn. Och då menar jag aldrig. Det hann bli dags för mig att gå upp för att pallra mig iväg till Malmö innan jag ens var i närheten av att sova ordentligt. Minst en gång i timmen tittade jag på klockan och undrade vad jag gjorde vaken...
Så efter en halvdag i Malmö med redovisningar (sista på utbildningen, tjoho) var jag ganska så snabb med att hitta sängen när jag kom hem. Där har jag legat till nu, men livet kom till slut i fatt mig och nu väntar några timmar med tvätt och matlagning innan jag antagligen djupdyker ner under täcket igen. Måste ju komma ifatt så jag orkar hitta på en massa skoj med mina kids imorgon!

Inga kommentarer: