söndag 8 januari 2012

Söndagkväll och vi kan konstatera att ytterligare en helg har nått sitt slut. Pokerkvällen igår blev trevligt. Gick lite sådär halvbra. Kom trea båda omgångarna, men fick i alla fall spelat några bra händer :)

Idag har det mest slappats. Tittade på sista etappen av tour de ski och hejade på Hellner som gjorde en jätteinsats. Tänk om man själv hade kunnat ta sig an en sådan backe... jag kan inte ens åka längdskidor på plan mark!

Nyss hemkomna från innebandyn och det gick faktiskt riktigt bra idag. Gjorde några mål och lyckades sno bollen från motståndarna ett par gången så jag är nöjd. Går framåt, och det är ju aldrig fel att känna att man utvecklas :) Extra skönt att det blev ett bra pass då jag var anti att åka iväg från början. Var trött och frusen och ville helst krypa ner i sängen, men så här i efterhand är jag så klart glad att jag gjort något vettigt istället.

Imorgon är det första "vanliga" dagen på jobb med arbetslaget. Ska bli spännande och kul :)

Inga kommentarer: