torsdag 5 januari 2012

Nu är det långhelg!

Dagen började tidigt, men har varit väldigt behaglig. Inte så många barn idag och timmarna bara sprang iväg. Fick dessutom sluta en timme tidigare så jag körde hem redan klockan 12!
Imorse innan jobbet vände jag upp och ner på lägenheten i jakt på ett kvitto som vi behövde för att kunna åka till Bauhaus och hämta kakelplattor som vi beställt, men hittade det ingenstans, även Stefan letade. På vägen hem kom jag dock på att det enda stället vi inte tittat på var pärmen med alla papper kring husbygget - smart ;) Så vi fick hämtat hem våra plattor (eller ja, vi lämnade dem hos svärföräldrarna tills vidare). Helt imponerad över hur mycket man kan lasta i vår lilla bil! 28 förpackningar på ca 20 kilo styck, det var så jag blev liiite orolig ;) Nu har vi i alla fall både kakel och klinkers till våra badrum, nu fattas bara huset, haha.
Nu ska jag njuta av en slappe-kväll med god mat och massor av mys!

Inga kommentarer: