söndag 1 januari 2012

Har börjat bli dåligt med bilder här i bloggen. Får bli bättre på att komma ihåg att ha kameran med mig. För det livar upp ganska mycket när det inte bara är text, rad efter rad.

Nyår igår alltså och det firades hos Stefans föräldrar med massor av god mat. Bland annat hummer, grillade lammracks och en av de godaste kladdkakorna jag någonsin smakat! När det började smälla gick vi ner i källaren och spelade Wii fram till 12-slaget så att hundarna skulle få komma undan lite, och jag måste säga att jag var lite av en naturbegåvning både på bågskytte och frisbee-golf ;)

Idag har vi varit lite småtrötta. Man sover ju inte riktigt som vanligt när det inte är i sin egen säng och dessutom med två hundar som var lite halvnervösa större delen av natten. Så vi har myst på soffan - alla fyra. Niike är extra mysig och kelig för att vinna tävlingen "bästa hund" som hon uppfunnit nu när det finns konkurrens om uppmärksamheten. Och Sallie, ja hon är bara överlycklig över att faktiskt få vara i soffan (något hon inte får hemma).

Känns lite konstigt att helgen redan är slut, man har ju blivit lite van vid långhelger och att bara få en dag att återhämta sig från nyårsfirandet känns lite fattigt, även om vårt gick lugnt till. Men det är ju bara fyra vardagar i veckan som kommer och jag har ett bra schema så jag ska inte klaga :)

På tal om att klaga. Pappa ringde innan från hotellet på Teneriffa. De hade 27 grader varmt och var tvungna att både bada och dricka kalla drinkar för att "stå ut" - stackarna ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi there, I wish for to subscribe for this blog to get most up-to-date updates, thus where can i do it please assist.



Also visit my site: invalid

Anonym sa...

If you want to increase your knowledge simply keep visiting this website and
be updated with the most up-to-date information posted here.


Here is my site :: limosine