fredag 27 januari 2012

Fredag.

Veckorna går fort nu!

Sitter och väntar på att Stefan ska komma hem. Han hjälper sin kusin att flytta, men vi har förhoppningar om att det ska gå hyfsat snabbt så att vi ändå kan äta middag ihop. Så länge slötittar jag lite på tv och funderar på att påbörja ett pussel. Jag har ju tid med sådant nu när jag inte måste plugga ;) Känns fortfarande konstigt att tänka på det. De senaste 3,5 åren har plugget varit en stor del av mitt liv, och nu helt plötsligt är man "fri" ;)

Det kommer i alla fall att bli en bra helg, det känner jag på mig. En slappekväll idag, långpromenad med mamma imorgon (hoppas jag på) och sedan inflyttnings-/examensfest hos Charlotta :)

Men nu är det dags att sortera bitar. Hela 1000 stycken, var ska jag få plats med dem??

Inga kommentarer: