lördag 14 januari 2012

Sista rycket.

Idag är det en riktig pluggdag. Sista helgen innan examen och det gäller att få allting färdigt.
Just nu sitter jag och skriver en reflektion över läraruppdraget med fokus på dokumentation och bedömning. Är rätt så intressant faktiskt, men det är många tankar som ska redas ut på vägen så det kan ta sin lilla tid. Sen ska jag även se över examensarbetet en sista gång. Jag mailade min examinator i veckan för att få lite stöd i hur jag skulle färdigställa arbetet och man kan väl lugnt påstå att jag blev rejält dissad. Fick som svar att det inte fanns resurser till det utan jag skulle lämna in det jag hade och bli bedömd på det. Jahopp det känns ju tryggt... Får hoppas det jag gjort räcker för ett godkänt då så att jag kan gå vidare med mitt liv ;)
Tanken är i alla fall att jag ska bli färdig med pluggandet i helgen (men i värsta fall har jag även måndag- och tisdagkväll efter jobb på mig). Jag vet ju hur trött jag är om kvällarna så får försöka vara effektiv och tänka på att det snart är över!
Nähä nu har jag inte tid med er mer, ska skriva lite till innan det är dags för lunch och sedan skriva ytterligare några timmar.. hoppas ni andra där ute har en trevlig helg i alla fall :)

Inga kommentarer: