fredag 27 januari 2012

Då och nu (inspirerad av svägerskan).

OBS, utan inbördes ordning ;)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Oj, då var jag 14, gick alltså på högstadiet. Antagligen brydde jag mig alldeles för mycket om pojkar och visste inte alls vad jag skulle göra med mitt liv ;) Vännerna var absolut i fokus!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Påbörjade mitt sista år på lärarhögskolan. Planerade bröllop med min älskade :)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Surt och/eller salt godis
Lakrits
Choklad
Lättsaltade chips
Ölkorv (är så gott en fredagkväll innan maten är färdig)


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Aqua - My oh my
G.E.S - En djävel på kärlek
Carola - Främling
Westlife - Fool Again
Spice Girls - Stop

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Skapa mitt drömboende
Resa massor
Unna mig själv mer fritid (dvs, arbeta lite färre timmar)
Anställa en personlig tränare så att jag kommer i form en gång för alla ;)
Hjälpa mina nära och kära

6) FEM DÅLIGA VANOR
Kan inte hantera mitt sötsug
Biter på naglarna (ibland)
Pratar för fort och för högt...
Glömsk
Sover för mycket...

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Vara med min man :)
Träffa vänner
Sitta vid datorn (nörd)
Resa
Pyssla

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Foppatofflor!
Kortkort så man visar allt och lite till ;)
Toppar och tröjor som inte är formsydda och därför gör mig 20 kg större
Mega-urringat, har nog blivit vuxen ;)
Päls

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Mobilen
Datorn
Tvn
Hunden
Älsklingen (haha)

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Säger som Jenny - "ALLA som läser detta SKALL svara på samma frågor" :)

Inga kommentarer: