torsdag 26 januari 2012

Fick kritik av maken igår för att jag inte skrivit något i bloggen, utan bara lagt upp en bild. "Men vadå", sa jag, "det är väl trevligare med en bild på bullar än en rad där det står 'jag har bakat'". För mycket annat hade jag inte att berätta igår. Jag jobbade ju förstås, men jag försöker att inte skriva för mycket om jobb så att jag inte trampar någon på tårna. Tystnadsplikt och sånt där. Så det var bullbak som fick vara i fokus för min gårdag, och jag vet inte hur det är med er men jag blir supersugen när jag tittar på bilderna!

Efter att ha ätit ungefär fem bullar igårkväll (det blev typ min middag) insåg jag att det var farligt att behålla alla bullarna hemma, så jag tog med och bjöd på kollegerna idag. Alltid bra att ha någon/några att dumpa över sin laster på, eller att dela sitt beroende med - hur man nu ser det ;)

Men om vi ska lämna bullarna bakom oss (det börjar bli lite tjatigt nu) och prata om något helt annat så kan jag meddela att jag nu fått ok på mitt examensarbete och verkligen kan lägga det bakom mig. Den sista bokstaven är skriven, den sista punkten utsatt och ett G har blivit "stämplat". SKÖNT! Många av er tänker säkert "men var hon inte redan färdig?? Hon har ju tagit examen och allt", men ni anar inte hur omständig en högskola kan vara..

Inga kommentarer: