lördag 31 december 2011

Sista dagen på 2011.

Ja då var det den sista december... igen. Åren springer verkligen på! Har nyss kommit hem till Stefans föräldrar där vi ska fira in det nya året. Blir god mat och sedan mest troligt mörkläggning för att avskärma hundarna från så mycket fyrverkerier som möjligt (hundar i plural då vi från och med idag passar pappas hund). Passade på att gå en ordentlig runda med dem på stranden innan vi åkte hit så att de är rastade och klara att hantera persen.
Annars har det varit en lugn dag. Blev en aningen vildare kväll igår än vad vi räknat med så vi har varit lite trötta idag. Jane och Kim kom förbi vid halv nio och då plockade vi fram vin och goda ostar. Tiden bara rann iväg och jag tror klockan var över ett innan de tog sig hemåt. Flera glas vin blev det och trevligt hade vi :)

Tar tillfället i akt och önskar er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att ni får ett trevligt avslut på 2011!

Får ju även passa på att skriva ett stort GRATTIS till brorsan och Jenny som förlovade sig igår när de firade sin treårsdag! Åh jag blev så glad att jag blev alldeles varm i magen när jag fick veta. Så härligt att de båda hittat varandra :)

2 kommentarer:

Jane sa...

Tack för igår och gott nytt!!!

Jenny sa...

Tack tack =) han är ju det bästa som hänt mig <3