onsdag 21 december 2011

Vill börja med att skriva GRATTIS till pappa som fyller år idag 


Nu börjar fler bitar falla på plats på jobbet. Idag var vi helt arbetslag och dagen var "normal", även om det inte riktigt går i samma tempo så här i juletid. Elva barn hade vi som mest under dagen och imorgon blir det endast fyra! 
Hade möte med chefen och det var mycket information att ta in. Måste erkänna att jag känner mig aningen förvirrad, men jag antar att det ordnar upp sig efter hand. Tre stora tjocka pärmar har jag blivit ombedd att kika i inom en någorlunda snar framtid... 
Fick mitt riktiga schema också, det som börjar gälla i januari och det ser riktigt bra ut :) De har till och med hittat fem extra procent till mig så att jag får jobba 90%. Dessutom fick jag veta att jag redan under året som kommer har rätt till 25 semesterdagar (även om jag inte arbetat in den tiden till sommaren) och det är ju positivt med tanke på det bygge som väntar!


Mår dessutom betydligt bättre idag. Ingen huvudvärk vilket gör mig betydligt piggare! Tyvärr har jag en fruktansvärt hosta som river i halsen och som håller mig vaken om natten, men man kan ju inte må 100 alltid ;)

Inga kommentarer: