söndag 25 december 2011

Ja den här julen har definitivt inte varit någon annan lik... Ligger fortfarande nerbäddad och gjorde det mer eller mindre hela dagen igår också. Jag var på väg att stanna hemma när Stefan begav sig iväg mot sina föräldrar, men ensamheten som fyllde lägenheten så fort han stängde ytterdörren fick mig att stoppa honom, packa en medicinväska och följa med. Låg mest på soffan, åt inte mer än en halv vört-macka... - men var åtminstone med!
Febern känns i alla fall lite lägre idag, men jag känner av huvudvärk, är täppt och hostan är värre än någonsin! Det skorrar och klickar när jag andas - så mycket "konstigheter" har jag i min hals... :(
Har nu inte sovit ordentligt på en vecka...
Ja det är dystert och deppigt - det var INTE så här jag skulle spendera min julhelg!

Inga kommentarer: