onsdag 14 december 2011

Året var 2011


gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jag gifte mig och åkte till USA :)

höll du några av dina nyårslöften? - Tror inte att jag hade några...

dog någon som stod dig nära? - Nej, som tur var!

vilka länder besökte du? - Estland och USA (och Danmark)

är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? - Vill att huset ska bli färdigt!

vilka/vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - Lätt fråga, den 7 maj så klart  

vad var din största framgång 2011? - Hm, att jag fick drömjobbet :)

största misstaget? - Vet faktiskt inte... så skönt!

har du varit sjuk eller skadat dig? - Inget allvarligt, men visst är jag småsjuk ibland

bästa köpet? - Min Iphone (tror det var detta året jag köpte den...)

vad spenderade du mest pengar på? - Antagligen bröllopet...

gjorde någonting dig riktigt glad? - Mina underbara vänner som ordnade en super-möhippa åt mig, och givetvis när min älskling svarade "ja" ♥ 

vilka sånger kommer att påminna dig om 2011? - I'm sexy and I know it ;)

vad önskar du att du gjort mindre? - Stressat upp mig för småsaker...

blev du kär i år? - Är ständigt förälskad 

favoritprogram på TV? - The big bang theory!

bästa boken du läste i år? - Har tyvärr inte läst så mycket skönlitterärt i år.

vem saknade du? - Mormor och Farmor & Farfar, hade gärna haft med dem på bröllopet!

de bästa nya människorna du träffade? - Mina nya kolleger bland annat :)

Inga kommentarer: