måndag 19 december 2011

Skola idag och det gick riktigt bra. Var precis så flitiga som jag hoppades på och nu kan jag koncentrera mig på jobb de kommande veckorna. Skönt!

Ska bli härligt att komma igång imorgon, även om jag mår oroväckande dåligt just nu. Har ont i huvudet, ont i magen, känner mig hängig och kommer antagligen snart gå och lägga mig. Men imorgon är en annan dag och det är säkert något som jag kan sova bort!

Fick förresten ett sms från en av mina kolleger i eftermiddags och tydligen är det så att båda pedagogerna som jag ska arbeta tillsammans med är borta imorgon - den ena på kurs och den andra hemma med sjukt barn. Så det får bli att komma in i barngruppen på "egen" hand imorgon, med viss hjälp från annan personal förstås ;) Men det blir säkert jättebra i alla fall, sååå spännande :)

Inga kommentarer: