tisdag 13 december 2011

Lucia.

Jaha då var Luciafirandet över för i år. Började dagen med lussebulls-bak så vi hade något gott att bjuda föräldrarna på när de kom på kvällen. Sedan fick vi börja jobba på en reservplan då utomhus inte var någon god idé i det regn och rusk som vi hade idag. Blev att pynta barnens rörelserum med massor av ljus och vackra tyger. Föräldrarna dök upp strax innan halv 5 och det blev lite stressigt att få alla barnen färdiga för sin show - men oj så bra det blev! De var så söta och sjöng så högt och glatt :) Det blev så många fotografier tagna att jag ett tag funderade på om det var viktigare för föräldrarna att kunna titta efteråt än under tiden, men jag antar att jag kommer förstå det där fenomenet när jag själv har barn, haha ;)
Nu har jag landat i soffan, tröttare än på länge efter en lång lång dag. Tisdagsmys för hela slanten!

Inga kommentarer: