tisdag 20 december 2011

Då är första dagen som anställd på Vantens förskola avklarad. Superhärliga barn som tog mig till sina hjärtan :)
Var julfest idag så vi dansade runt granen, träffade tomten och åt julmat. Mycker mer än så hann jag inte med det var en kort dag och jag gick hem redan klockan ett. Med vad gör det, jag ska ju tillbaka dit igen, igen, igen och igen! Har gott om tid att komma in i rutiner, lära mig alla barnens egenheter (och kollegernas därtill, hihi) och hitta på en massa roligt.
Imorgon blir det ett möte med chefen för att prata om alla detaljer som kommer till nu när man är ordinarie (ärligt talat har jag ingen aning om vad vi ska prata om men jag antar att jag kommer bli lite klokare). Imorgon lovar dessutom båda mina kolleger i arbetslaget att vara på plats och tomten kommer att hålla sig borta så då får jag nog en lite bättre bild av hur en dag på avdelningen ser ut :)
Nu ska jag vila mig en stund till på soffan (har mer eller mindre legat nerbäddad sen jag kom hem pga av förkylning och huvudvärk). God kväll!

Inga kommentarer: