lördag 3 december 2011

Heldagen med Vanten.

Blev en lång dag igår. Träffades på förskolan redan halv åtta på morgonen och sedan trillade jag inte hem förrän närmare midnatt. Så ni kan ju förstå varför det inte fanns tid att blogga ;)
Var i alla fall en riktig toppendag som bara gjorde mig ännu mer säker på att jag har hamnat på rätt ställe. Superhärliga människor med samma typ av humor och som verkligen tagit emot med öppna armar. Hoppas bara de känner det samma, haha!
Större delen av dagen gick åt till utvärdering och planering, de gick igenom barngruppen för mig så att jag vet på ett ungefär vad det är för familjer jag kommer att träffa och det känns ju lugnande inför starten. Sen gick väldigt mycket tid åt att lära känna varandra också, men det behövs ju det också!
Efter halv fem tog vi oss hem till en av pedagogerna för att dricka lite vin och mysa en stund innan det var dags för julbord på Klitter. God mat och härlig stämning! Synd bara att man blev mätt så himla snabbt...
Vi var en liten skara på fem stycken som bestämde oss för att gå inom M&M också för en liten drink innan det var dags att säga godnatt och det var så härligt att se att alla trivdes med varandra även privat.
Nu längtar jag ännu mer efter att det ska bli den 20/12 så att jag får börja jobba!

Inga kommentarer: