måndag 26 december 2011

Förhöjd sänka men eftersom det inte hördes något i mina lungor trodde inte läkaren att det var lunginflammation. Jag har bara en rejäl förkylning med massor av virus i kroppen ;) Än så länge i alla fall. Mår jag inte bättre om två dagar så vill de kolla mig igen.

Men jag har inte feber längre (tror jag, har faktiskt inte kollat), ingen huvudvärk - men den värsta hosta som jorden någonsin skådat! Kan inte ligga ner för då klumpar det ihop sig i halsen på mig, så inatt sov jag sittandes. Mysigt värre.. Fick lite sömn i alla fall, mer än på flera nätter!
Har inte fått igång min aptit än heller. Äter ytterst lite och märkte igår att jag hade gått ner nästan 4 kilo på 4 dagar, inte bra alls! Viktminskning och träningsvärk i magen... tänk om det varit så att jag faktiskt tränat istället för att ha varit sjuk och hostat som en galning..!

Satsar hur som helst på att jobba imorgon så länge febern inte återkommer inatt. Har haft en feberfri dag och det känns dumt att stanna hemma på grund av hosta... även min superduper hosta. Men vi får väl se om mina kolleger låter mig stanna!

Inga kommentarer: