onsdag 28 december 2011

Här hade jag kunnat lägga ut en mindre smickrande bild på mig själv från i morse då en av mina halskörtlar svullnat upp till storleken av en melon (med risk för viss överdrift), men med tanke på hur djävulskt och innerligt Janna skrattade när jag visade henne bilden tidigare så tror jag att jag låter bli. Både för ert välmående och för att.. ja för att inte ni ska håna mig i all evighet och trycka upp plakat av bilden lagom till min 25årsdag. Så ni får fortsätta att föreställa er, och kanske att jag någon gång efter ett glas vin eller så kan övertygas att visa en lycklig själ eller två.

Om vi istället återgår till det faktum att jag träffat Janna så är det betydligt trevligare! Hon är hemma över jul och nyår och eftersom vi inte setts sedan i somras så var det ju bara tvunget att vi hittade en stund för att komma ifatt lite i allt skvaller. Mycket prat blir det när vi båda ses, men himla mysigt. Blir både om allt som är nytt i våra liv, men också mycket minnen :) Vi har hunnit med en del vi två!

Inga kommentarer: