tisdag 27 december 2011

Tillbaka på jobb.

Tillbaka på jobb och det gick faktiskt bra. Var en kort dag och inte så många barn så min energi räckte till. Vill gärna påstå att min hosta blivit aaaaningen bättre, men det kan bara vara inbillning också. Jobbigt är att en av körtlarna på halsen/under hakan svullna inatt på grund av alla mina baskilusker och det är ju inte skönt direkt..

Så här efter julen, då större delen av personalstyrkan fortfarande är lediga, passade de som infann sig på jobbet att diskutera den kommande sommarsemestern ;) Jag fick bland annat veta att jag är "dömd" till att jobba "de tråkigaste" veckorna i sommar. Några veckor i juli som det tydligen är rullans på att jobba (om där är barn) för att alla vill slippa. Spelar ju inte mig någon större roll när alla ledighet i år kommer gå ut på att bygga - oavsett vilka veckor det blir ;)

Inga kommentarer: