torsdag 15 december 2011

Torsdag.

Vad veckorna går fort! Idag var det näst sista dagen på praktiken. Jag slutade dessutom tidigt eftersom jag jobbade över i tisdags när det var Lucia. Så denna dagen tog slut innan den började kändes det som.
Stefan hämtade upp mig kl 12 så att vi kunde åka och klämma och känna på kök. Vet inte om vi blev så mycket klokare. Lite kanske. Känns som om vi tänker ganska lika i alla fall och det är ju skönt.
När Stefan åkte tillbaka till jobb passade jag på att gå lite på stan och klura lite på julklappar. Ja inte för att det är många som ska köpas. Precis som förra året så har jag skippat den biten med de flesta. Men jag och Stefan vill fortfarande ge varandra någonting och sedan ska vi ju till pappa och Sofia på annandagen och då kan man ju inte komma tomhänt.
Efter fönstershoppandet (får fundera lite till på vad som ska handlas) hämtade jag hem en lycklig hund och sedan har vi myst på soffan större delen av eftermiddagen. Trixade lite med köksritningarna i photoshop också, för att se lite hur det skulle se ut med andra färgsättningar. Fundera på att göra det vita svart och det svarta vitt ;)
Nu går vi snart hem till mamma för lite kvällsmat, trevligt värre :)

Inga kommentarer: