söndag 4 december 2011

Andra advent.

Efter en lördag som mer eller mindre bara kom och gick väntar nu en mysig söndag i julens tecken. Idag firar vi nämligen "lille-jul" med Stefans familj och släkt och det brukar verkligen vara trevligt och stämningsfullt. Lite tråkigt är det att inte Niike kan få vara med och fira i år. Hon löper fortfarande lite grann och de vi ska hem till har en hanhund, ingen bra kombination ;) Får mysa lite extra med henne ikväll!
Sen eftersom det är söndag väntar egentligen innebandy, men det får jag hoppa över idag. Har dragit på mig en ruggig förkylning, med halsont, snuva, ömhet i hela kroppen och en allmän torr och stum känsla. Vågar inte riskera att träna så att någonting bryter ut när jag har två veckor kvar på praktiken och det är nu i kommande vecka som min mentor kommer ut för att bedöma mig.
Så när Stefan svettas och jagar boll tillsammans med de andra kryper jag mest troligt ner i soffan under en filt, tänder lite ljus och tittar på några avsnitt av Gossip Girl...

Inga kommentarer: