söndag 27 mars 2011

Det blev en härlig dag i svärisarnas trädgård igår! I alla fall för mig... Jag fick ganska snabbt ont i ryggen och blev istället sällskap och arbetsledare ;) Var en hel del buskar som skulle bort från tomten och ett skrangligt tak som skulle rivas. Tur Stefan var med så saker och ting blev gjorda :) Dock fick ju jag hoppa in när grabbarna var för klena. De stod länge och sågade och puttade på en gran - men för mig räckte det med en knuff så föll den ;) Jag spände mina muskler, skrattade och gick därifrån, sen att de gjort allt förarbete spelar ingen roll - jag är starkast!
Niike var stormförtjust i alla pinnar, men mindre glad när husse hela tiden la dem på ett flak och körde dem till tippen - det var ju hennes pinnar! Till slut tröttnade hon och började istället gräva ett stort hål. Jag var övertygad om att hon tänkte gräva upp kastanjeträdet och ta med det hem, men det var nog en genväg till Kina som var tanken :) Och Sallie? Hon var bara glad över att vara ute!
Lunch åt vi i sandhögen som senare ska bli uteplats och på kvällen avnjöt vi en Italiensk afton - dock inomhus eftersom temperaturen sjönk snabbt när solen började gå ner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aw, this was an incredibly nice post. Finding the time and
actual effort to produce a superb article… but what can
I say… I put things off a whole lot and never manage to get anything done.



Here is my site - standby

Anonym sa...

An intriguing discussion is definitely worth comment. There's no doubt that that you need to write more about this subject, it might not be a taboo matter but usually folks don't discuss
these subjects. To the next! All the best!!

Take a look at my website; halong bay cruise glory