söndag 20 mars 2011

Klockan är bara tolv och jag har redan hunnit städa hela lägenheten! Duktiga jag ;) Kände att det var bäst att göra det idag så jag inte använder städning som ursäkt för att inte plugga imorgon, hihi. 


Stefan tränar för fullt, svettas på mitt ny-dammsugade golv! Själv har jag inte kommit igång än... Har mer eller mindre blivit av med min förkylning nu, men har ingen ork :( Blir helt utmattad för minsta lilla. Men nästa vecka hoppas jag få ordning på det igen! Skönt i alla fall att jag lyckats hålla vikten ändå (har till och med gått ner ett kilo till!) Där märker man hur mycket bra kost gör! 


Vet inte riktigt vad den här dagen har att bjuda på annars... blir i alla fall middag hos mamma ikväll. Ska prova ett recept som vi möjligen kommer att använda på bröllopet :) Mamma lät lite nervös när jag pratade med henne innan idag, men jag tror det kommer bli jättebra!


Har förresten inte nämnt ambulansen som "krockade" med ett träd här utanför i fredags. Eller ja det var inte så allvarligt som det låter. Hon hade varit nere vid ån och skulle backa en bit för att kunna ta sig ut på parkeringen igen och tänkte inte på att trädet bakom henne lutade så hon skrapade större delen av bilen mot stammen. Sa BRAK och en av blåljusen ramlade av. Hittade minsann en liten bit av bilen på en promenad senare. 


Inga kommentarer: