onsdag 9 mars 2011

Oj vad det blixtrade och dundrade till innan. Känns som om vintern och våren hade en rejäl fight ;) Hoppas våren vann!


Blev inte riktigt en så lång dag trots allt idag. Fick komma hem kl 18 istället för 20. Men det har varit en givande dag och jag känner verkligen att jag blir mer och mer pedagog för varje dag som går. Tänk, snart har jag en yrkestitel. Kom ut ett meddelande på skolans forum idag om att de snart behöver få besked om vad man ska skriva om i sitt examensarbete, då börjar det verkligen närma sig slutet!


När jag ändå är på gott humör kan jag ju skriva att mamma nyss ringde mig med ett glädjande besked :) Jag var ganska övertygad om att det inte skulle bli något sommarjobb till mig i år. Dels för att den förskolan där jag brukar jobba ska ha sina barn på ett annat ställe och dels på grund av att vi ska resa hela juni. Men tydligen hade rektorn frågat mamma idag om jag ville ha jobb så det finns det en chans ändå! Håller tummarna :)

Inga kommentarer: