fredag 11 mars 2011

Friday.

Jaha då var praktiken slut för den här gången. Har verkligen varit superroligt :)


När jag kom hem upptäckte jag att jag fått post av Motormännen, igen. Det är helt sjukt hur krångligt mitt medlemskap där har varit hittills! Tog mig ca 3 anmälningar innan jag till slut kom med, men efter att jag fått hem medlemskort och betalt fakturan fortsatte det komma brev med erbjudande om medlemskap. Den här gången var det dock en faktura-påminnelse!! Gud så nervös jag blev. Men jag in på min internetbank och hittade att jag betalt till dem den 2 februari så det var ju bara att ringa och ordna upp. Visade sig att de lyckats med att ge mig 3 medlemskap! Ett som jag betalt, ett med påminnelsen och ett där de inte skickat ut inbetalningskortet än.. Hur virriga kan de bli! Jag menar, 3 medlemskap på ett personnummer? Men nu ska det vara ordnat så jag hoppas att förvirringen är över ;)


Har även hunnit med att följa med mamma till frisören idag. Ja inte för att hon behövde någon att hålla i handen medan topparna blev klippta, utan för att jag ville ha en anledning att träffa vår frisör ;) Passade på att prata bröllopsfrisyr och nu känner jag mig riktigt lugn inför den stora dagen. Vi har samma vision över hur jag ska ha håret, hon vet hur mitt hår fungerar och vilka produkter som funkar - dessutom hjälper hon mig med sminkningen vilket jag blev jätteglad över. Skönt att bara behöva gå till ett ställe och bli fixad! Hon har dessutom alla klämmor och allt smink som behövs, så jag behöver bara ta med mig tiaran och knalla dit :) Men helt sjukt att det ska ta 3 timmar att bli redo för vigseln!


Nu ska jag börja laga mat. Ska hem till Jane ikväll och lovade att ha med mig middag. Blir kycklingpaj med lite currysmak, mums. Sedan ska vi dricka lite mousserande och bara prata strunt - blir nog en toppenkväll :)

Inga kommentarer: