onsdag 23 mars 2011

Om kvällen igår var mysig så är kvällen idag tvärtemot. Vi sitter i varsitt rum med dator framför oss - han jobbar, jag pluggar. Tur vi inte har det så här ofta!


Har fått hyfsat mycket gjort idag faktiskt. Hittat massor med intressant litteratur och försöker nu reda ut vad som passar att ha med i min uppsats. Ska bli färdig med den imorgon, och just nu känns det inte helt omöjligt :)


Hann med ett ärende idag också (men inget jag tänker skriva här, haha). Körde hur som helst förbi en grillkiosk och eftersom jag inte ätit lunch än jublade hela min kropp över att kunna njuta av en smarrig hamburgare på hemvägen. Kände mig mer än duktig när jag bestämt körde förbi på hemvägen och sa till mig själv att äta nyttigare lunch/mellanmål hemma! Det sket sig ändå. Gick inom affären för att handla grönsaker inför kvällen och kom på att vi behövde creme fraiche också - och vad tror ni jag hittar i kyldisken bland gräddfil och mjölk - en SEMLA! Jag åt ingen när det var Fettisdagen och nu kunde jag inte stå emot längre. Så det blev syndande i eftermiddag som jag kommer få sota för... Typiskt!

Inga kommentarer: