söndag 13 mars 2011

Usch vad mycket jag hostade inatt! Blev inte mycket sömn :(
Gick till slut ut och la mig på soffan för att inte störa älsklingen och då lyckades jag faktiskt somna. Vet inte om det var för att jag låg högre med huvudet eller om vi helt enkelt har mindre damm i vardagsrummet, men det irriterade inte lika mycket i halsen. Nackdelen med att sova på soffan är dock att man får ont i hela kroppen istället, speciellt nacken! Därför har jag ägnat den senaste halvtimmen åt att jaga bort alla dammråttor som så mycket som tittat åt vårt sovrum och hoppas att det hjälper lite grann i alla fall. Att få sova en hel natt ska väl inte vara för mycket begärt?? Har inte gjort det på tre veckor nu...


Glassen igår blev förresten riktigt riktigt äcklig. Ja vi kunde inte äta den. Var alldeles för söt och hade konstig konsistens. Nej ingen höjdare alls. Ungefär som Melodifestivalen då. Var fanns alla bra bidrag? Inte en enda av de som tävlade igår hade jag ens övervägt att rösta på. Vinnarlåten är dessutom ett plagiat av Lily och Susie - oh mama, lyssna på melodin i refrängen och ni förstår vad jag menar...


Nej nu ska jag sluta vara negativ. I eftermiddag bär det av hem till svärisarna för en fika och massa mat-prat. Ska försöka att mer eller mindre spika buffén för bröllopet :) Wish us luck!

Inga kommentarer: