torsdag 31 mars 2011

Har jobbat idag också. Blev avtackning av en pedagog i förmiddags och sedan provade jag och -05:orna en ny lek som krävde både balans och samarbetsförmåga :) På eftermiddagen satt vi och pysslade en liten stund och när jag lämnade rummet för att hämta en sak hör jag en av femåringarna säga: "visst är Tessa världens bästa fröken!" och han får medhåll av alla kompisarna :) Mina gullungar, så söta de är! 


För övrigt har jag varit rejält klumpig idag. Inte nog med att jag krossade en ganska fin skål i köksgolvet imorse så var jag dessutom extremt nära att hälla en hel kopp kaffe över ett av barnen! Tur hon inte satt ordentligt på sin stol utan flamsade med bordsgrannen på andra sidan ;) Hade hon suttit mitt på stolen hade hon fått det i knät..


Nu ska jag lägga mig i badet en stund och bara njuta av kvällen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

You need to take part in a contest for one of the highest quality websites
on the net. I am going to recommend this blog!



Feel free to visit my web-site ... locatedb