onsdag 16 mars 2011

Hittade en lapp från älsklingen när
jag städade. Så söt  
Glömde ju uppdatera om dagen igår. Var iväg hos guldsmeden och fick minsann beställt vigselring - ytterligare en sak att stryka från listan :) Blev dock inte alls den med massor av stenar som jag pratat så mycket om här, utan jag gick tillbaka till min grundtanke och tog en som blir fin tillsammans med min förlovningsring :) Började också arbeta lite med festprogrammet, men det är det ju ingen brådska med. Osså städade jag vårt svarta hål (även känt som tredje rum) så att Stefan äntligen kommer åt sina träningssaker där inne igen. Helt galet hur mycket skit som sugs in och blir kvar i det rummet (därav smeknamnet).


Idag har jag varit i skolan ett tag och förberett inför morgondagens redovisning. Vi var ganska effektiva faktiskt och jag tror det blev bra :) Hade lite funderingar på att ta tag i min träning idag också, men blev totalt utmattad bara av att gå från tåget så är nog inte riktigt kry än.. På fredag när jag är ledig kanske jag orkar! Blir en eftermiddag med mys med Niike och sedan lite tvättande på det. Är ju onsdag ;)

Inga kommentarer: