fredag 18 mars 2011

Sitter och skriver på en tenta och det är så ofantligt tråkigt. Kommer hela tiden på andra saker som hade varit roligare och jag vet inte hur många gånger jag loggat in på facebook hittills idag. Ska bli så skönt när denna kursen är avklarad och man kan börja fokusera på sitt examensarbete :)


Har sovit dåligt inatt. Hunden var alldeles stollig när vi gick och la oss och trampade runt i sängen i evigheter. Hon löper och har väl fullt med dansande hormoner i kroppen. Och hon tycker verkligen inte om sina byxor så hon går som om hon vore stelopererad fast de är hur mjuka som helst. Hon ska vara glad för att det bara är 1-2 gånger om året och inte en gång i månaden som för en annan. ;)


Idag ska jag hämta ut klänningen hos sömmerskan! Är riktigt nyfiken på hur den ser ut nu när den faktiskt är lagom lång ;) Härligt att få ytterligare en anledning att prova den, hihi. 
Sen i eftermiddag så ska jag på shoppingtur med Jane. Har väl inget särskilt jag ska köpa, men det kan ju vara skönt att slippa ifrån tentan en stund. Vem vet, jag kommer kanske hem med en helt ny garderob :) 



Nähä om man skulle ta och anstränga sig en liten stund till...

Inga kommentarer: