fredag 25 mars 2011

Nu är jag så trött på den här kursen att jag skulle kräka om jag fick en uppgift till! Tur då att den är över :) Blev klar med tentan strax efter fyra, ganska effektivt jobbat faktiskt. Skulle gått ännu fortare om det varit ett intressant ämne som man inte skrivit om förut... Ena halvan kändes som ett evigt krystande och jag vet allvarligt talat inte hur bra det blev. Mamma brukar säga att det syns i mina uppsatser om jag oinspirerad så vi får väl se ;)
Nu tänker jag inte tänka mer på det utan njuta av att det är helg och att den här kursen är slut! Jag är ledig fram till tisdag och då börjar äntligen förarbetet inför examensarbetet.
Ikväll blir det mumsig middag och även efterrätt för den här veckan har vi slitit hårt båda två! Mys med hundar blir det också, har ju pappas Sallie på besök till på söndag :)



2 kommentarer:

Anonym sa...

I absolutely love your blog and find many of your post's to be precisely what I'm looking
for. Do you offer guest writers to write content for you personally?
I wouldn't mind creating a post or elaborating on a few of the subjects you write about here. Again, awesome web site!

Here is my blog post timetable

Anonym sa...

Hi, There's no doubt that your web site could possibly be having internet browser compatibility problems. Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine however when opening in I.E., it's got some overlapping issues.
I just wanted to give you a quick heads up! Aside from that, great website!


Feel free to visit my homepage ... propongo