söndag 6 mars 2011

Sitter på cemtralstationen i Malmö och väntar på tåget hem. Är nästan en timme kvar, går verkligen inte många tåg på söndagar.. Gårdagen blev mycket trevlig i alla fall :) Lunchade med pappa och Sofia i Lund och gick sedan och tittade på en klänning Sofia var sugen på att köpa till bröllopet. Superfin! Sen for jag vidare till Malmö där jag tackade min underbara iphone att jag hittade rätt ;) Två gånger fick jag plocka fram karta för att se var fasen jag var och vart jag skulle, haha. Det blev tacos och hallon/nougatefterrätt innan vi gick på drinkarna, men det dröjde inte länge förrän Mia var lite småfull ;) Tanken var att gå ut och dansa någonstans, men det blev ganska snabbt ett pyjamasparty istället då jag kände av att min förkylning väckt mig kl 04 och alla drinkar gjort Mia nannig. Bara Elin var pigg och på G. Så kan det gå!
Idag har vi varit och ätit supergod brunch, tyvärr blev vi mätta alldeles för fort! Sen kände jag att det var dags att börja bege mig hemåt så jag får vara hemma lite denna helgen också. Så nu sitter jag här och längtar hem till hunden och blivande maken :)

Inga kommentarer: