torsdag 13 oktober 2011

Idag har varit en lång dag. Sov dåligt inatt (kunde inte somna, sen börja hunden krångla, sen började jag räkna ner till jag behövde gå upp), så när jag väl klev upp vid sextiden var jag ganska mör. For iväg till Förslöv för att jobba, vilket var ett himla trevligt avbrott från studierna. Var på småbarnsavdelning med ett gäng ett- och tvååringar och det blir ju nästan inte mysigare :)
Slutade vid fyra och åkte då hem för att stoppa in maten i ugnen så att vi hann äta innan pjäsen. Såg "I väntan på Godot", en pjäs som Stefan velat se länge. Aningen märklig, men väldigt fascinerande och den växte på en :) Man känner sig väldigt kulturell efter en kväll som denna.


Nu tänker jag snart slänga mig i säng med min underbara man som om några timmar fyller 35. Grattis i förskott världens bästa älskling 

Inga kommentarer: