lördag 15 oktober 2011

JAG. ÄR. SÅ. TRÖTT. PÅ. EXAMENSARBETET.
Resten av mitt liv kommer känns som semester när det här är inlämnat! Just nu går all min vakna tid åt att antingen skriva på examensarbetet, eller noja mig över examensarbetet. Det är inget liv värt leva ;)
Dessutom biter jag på naglarna och småäter onyttigheter mycket mycket mer än vad jag gjorde innan den här delen av mitt liv inleddes..

Skönt i alla fall att Stefan jobbar idag så att jag kan sitta och skriva utan att bli distraherad av att han gör massa kul (alternativt bara slappar). Känns lättare när han också har det lite tufft, haha.

Ikväll blir det i alla fall ett uppehåll i slitet. Då bär det av hem till Stoffe och Jenny för middag tillsammans med pappa och Sofia. Trevligt värre :) Hörde rykten om en fläskfilé´...

Inga kommentarer: