torsdag 6 oktober 2011

*Ring Ring*
Välkommen till Folktandvården Ängelholm. Du har nummer... ett i kön.
*Ring Ring*
*Ring Ring*
*Ring Ring*
Välkommen till Folktandvården Ängelholm. Du har nummer... ett i kön.
*Ring Ring*
*Ring Ring*
*Ring Ring*
Välkommen till Folktandvården Ängelholm. Du har nummer... ett i kön.
*Ring Ring*
*Ring Ring*
*Ring Ring*
Välkommen till Folktandvården Ängelholm. Du har nummer... ett i kön.
*Ring Ring*
*Ring Ring*
*Ring Ring*
Välkommen till Folktandvården Ängelholm. Du har nummer... ett i kön.
*Ring Ring*
*Ring Ring*
*Ring Ring*
Välkommen till Folktandvården Ängelholm. Du har nummer... ett i kön.

(En kvart senare)

Välkommen till Folktandvården Ängelholm. Vad kan jag hjälpa till med?
- Jag heter ---- och jag behöver ändra min tid.
Kan du den 31/10 klockan 12:30?
- Ja.
Då är du välkommen då.


Hur kan man behöva sitta i telefonkö (som nummer ETT) i över en kvart för ett samtal som tar tio sekunder? Stod de och singlade slant om vem som skulle svara?? Bäst av 100?? Det är ju inte ens så att jag egentligen VILLE prata med dem. Det var ett ont måste. Och då får man sitta i kö - som nummer ETT. 
Jag är inte bitter...

Inga kommentarer: