onsdag 26 oktober 2011

Teknik.

Idag köpte Stefan en ny skrivare/kopiator/skanner, till min stora förtjusning. Har haft en (lånad) gammal sak här hemma tidigare som bläcket varit slut i ett bra tag.. Kommer bli en enorm frihet att kunna skriva ut igen ;)
Jag anser mig ganska teknisk begåvad och har inte särskilt svårt att läsa beskrivningar... men jag är ofantligt kort stubin när jag gör allting rätt och det ändå inte fungerar! Skrivaren funkar nu om vi har sladd mellan den och datorn, men den ska även fungera sladdlöst men det vill den inte alls just nu - var inte detta jag tänkte lägga hela kvällen på! Suck...

(uppdatering: efter över en timme av svordomar säger Stefan åt mig att starta om datorn, och vad tror ni händer - helvetet fungerar! Bra i för sig, men varför kom inte jag på det!!)

Inga kommentarer: