torsdag 6 oktober 2011

Pyssel.

Idag är en pysseldag. Imorgon firas Stefans mormor som fyller 70 år och det är många förberedelser att ordna med. Gästbok, placeringskort och tårta är det som håller mig aktiverad idag. Skönt att ha nått att tänka på så att inte varje sekund går åt att fundera på om jag får jobbet eller inte.. Åh om de bara kunde ringa så att man visste! Fast då skulle jag i för sig få tampas med enorm glädje eller en stor besvikelse. Kanske bättre att vandra i ovisshet ändå ;)
Skönt är i alla fall att jag idag fick ett mail från min handledare för examensarbetet. Hon har flyttat på inlämningsdatumet! Egentligen skulle ett första utkast av arbetet skickas in den 12e, alltså på onsdag. Men nu har vi fått förlängt till den 17e vilket gör att jag kan njuta av morgondagens kalas utan att ha panik :)
Nu väntar sista momentet i bakningen!

Inga kommentarer: