fredag 21 oktober 2011

Shopping.

Nu har jag kommit hem efter en besök på Väla/Ikea med Jane. Var nästan inget folk så vi kunde strosa runder i lugn och ro :) Jag hade egentligen inget som jag var tvungen att köpa, men kom hem med ett par svarta byxor och två gröna köksattiraljer. Byxorna var jag tveksam till först. Inte för att de satt illa, utan för den storlek som stod i. Är en modell som är väldig liten i storlekarna men det känns fruktansvärt när man inte kommer i sin vanliga storlek..
Annars så var det mest en massa drömmande från bådas sida. Att ha ett nytt större hem att inreda från grunden är något vi båda längtar efter. Ja jag har ju mitt hus inom räckhåll, men det är väldigt spännande att se var Jane och hennes Kim hamnar till slut :)

 Vad som händer resten av den här fredagen vet jag faktiskt inte. Hörde det var snack om poker, men vi får väl se vad den äkta maken känner för också :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: