onsdag 5 oktober 2011

Intervju.

Jaha då har jag varit på mitt andra besök på förskolan där jag söker jobb. Förskolechefen tog upp några frågor igen som hon funderat lite kring och dessutom fick jag berätta lite om mina visioner och tankar för det arbetslaget som kan komma att bli mina kolleger. Var aningen nervöst, men som tidigare så var det inte riktigt så skräckinjagande som jag föreställt mig. Efter en timmes prat följde jag med arbetslaget in på avdelningen och tittade på lokalerna och hälsade lite hastigt på barnen.

Jag vet inte riktigt när jag kommer få besked om att jag fått jobbet eller inte. Det är lite beslut som ska tas med ledningen och så kring hur många procent jag i så fall ska jobba och hur lönen ska sättas och så där. Jag vill gärna jobba heltid, men den som ska sluta enbart jobbar 80 procent. Så Förskolechefen hade några samtal att ringa innan hon visste. Men om jag ska gå på magkänslan... så säger den att de gärna vill anställa mig. Fick positiva vibbar av samtliga. Synd att det inte är min magkänsla som fattar beslutet!

Inga kommentarer: