lördag 1 oktober 2011

Säger bara usch och fy för att köra i dimma och mörker!!
Tog oss precis hem från Åstorp och större delen av vägen såg jag max 5 meter framför bilen, skitläskigt! Hatar mörkerkörning i vanliga fall så då blir det inte precis bättre med dimma. Stora blodfäckar på vägen också så nog många som krockat med djur idag..

Förutom körningen så har det varit en bra lördag. Sov längre än vanligt, men fick till slut gå upp och bege oss till Åstorp då Stefan skulle klippa häckar och bygga carport. Själv begav jag mig ganska fort vidare till Hyllinge för att möta upp mamma för shopping. Tanken var att vi skulle vidare till Väla, men vi kom fram till att vi inte orkade det eftersom det var första helgen efter lön så vi tog oss runt på Familia istället. Fick köpt mössa och vantar vilket var exakt vad jag var ute efter. En trevlig stund med mamma var ju inte helt dumt heller :)

Tog mig tillbaka till Åstorp där Stefans mamma bakade mumsiga kanelbullar och sedan blev vi även bjudna på middag, ibland har man det bra! Tittade på Helt Magiskt, och givetvis var kusinen bäst ;) Hann även se Robins innan vi begav oss hemåt. Så vi har bara precis landat här i soffan efter en lång dag hemifrån. Niike har redan somnat på filten bredvid mig och jag börjar faktiskt bli lite sömnig själv. Snart är det söndag :)

Inga kommentarer: