måndag 3 januari 2011

Årets första måndag.

Idag var det äntligen dags att jobba igen! Har varit alldeles för sällan nu i vinter. Fick en hårdstart med öppning vilket innebar att när jag satte väckarklockan för första gången på tre veckor så stod den på 5:15!! 
Men det gick bra och när sen inte de tidiga barnen dök upp kunde jag sitta en halvtimme och dricka kaffe och snacka med kollegan ;) Var en väldigt lugn dag med nästan inga barn. Alla är fortfarande jul- och nyårslediga. 
Passade på att göra ny Playdoo-lera som blev grön och fin :)


När jag slutade strax efter lunch körde jag hem till mamma för en promenad och sedan mellanmål :) Fick se hennes stora fina nya tv som hon är så nöjd med. Planerade även in en middag till på fredag 


Väl hemma framåt tre-tiden stod det träning på schemat och det blev en halvtimme full med konditionsövningar - en bra start på veckan :) Brände många kalorier! Nu har vi precis ätit middag och nu väntar bara några timmar i soffan, skööönt att slappa en stund - det är jag värd :)


Imorgon är det jobb igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar den du har under inläggen där man väljer grattis eller kul eller nått... Jag pallar oftast inte kommentera men tycker det är lite kul att välja nått som är lite knäppt till inlägget hahaha.. typ grattis till dina studielån och du är inte ensam om middagen på fredag.... =)
Ses på fredag! Kram J