onsdag 12 januari 2011

Vår dag.

Oj vilken dag! Känns som om jag druckit bubbel sen imorse så egenligen är jag för yr för att skriva ;) Dagen började med en stor fin frukostbuffé och sedan flera härliga timmar på hotellets spa. Vi badade bubbelpool, bastade, simmade utomhus medan det snöade, mös, slappade - och drack bubbel ♥ Helt underbart! 
Vi lämnade först när vi var hungriga och gick då till ett fik runt hörnan som hade en buffé av härliga lunchsoppor :) Efter en liten vila på rummet gick vi in till stan för att åka skridskor och dricka varm choklad - såå mysigt! Gamla stan är verkligen fin, som tagen ur en disneyfilm :) 
Efter skridskoåkningen strosade vi omkring en stund för att sedan hamna på en medeltida restaurang för middag. Jag åt anka som var riktigt god och sedan blev det även en föreställning med svärdfäktning innan vi gick - till och med döden kom inom, men han ville bara ha en öl ;) 
Efter maten gick vi tillbaka till hotellet för att spa-a lite till och jag passade på att ta en goood drink, hihi. Tillbaka på rummet blev det sedan ännu mer skumpa för att fira att det är vår dag, så det är inte konstigt att jag är lite yr ;) 
Försökte lägga till en video på fäktningen från restaurangen, men det krånglar så får lägga in det imorgon eller nått istället. Då kommer även bilder från vår spa-dag :) 
Nu tänker jag sova lite. Imorgon efter frukost väntar en hel timme med massage tillsammans med min älskling! Livet är riktigt bra för det mesta 

3 kommentarer:

trogen läsare sa...

Vilket spa i tallinn är ni på :)?

Fru Suokas sa...

Tallink Spa & Conference Hotel. Lite galet i designen här och där, men väldigt mysigt :)

Mamma sa...

Känner igen en av bilderna. Ni har bara bytt bakgrund :-)
Ser ut som ni har mysigt. Liiite avundsjuk.