onsdag 19 januari 2011

Skolk, festplaner, tvättning & bio.

Så där ja. Då inleder jag mitt år på avancerad nivå med att skolka. Är lite besviken på mig själv, men jag kunde helt enkelt inte hitta någon motivation för att sitta rakt upp och ner i fyra timmar och vänta på en föreläsning när vi fått en pdf med samma innehåll och skrivet av föreläsaren själv. Där föredrar jag att läsa texten. Synd att inte föreläsningen varit direkt efter lunch för då hade jag helt klart stannat, men nu blev det som det blev...


Härligt att träffa alla gamla klasskamrater igen och att ha någon att pendla ihop med :) Redan festplaner på gång och det är ju aldrig fel! 


Nu ska jag snart tvätta och för en gångs skull ser jag fram emot det. Inte för att det är roligt att tvätta utan för att jag äntligen får lite rena kläder ;) Var bortresta över tvättiden förra veckan och därför har det gått två veckor sedan sist - så mycket kläder har jag knappt!! Det börjar bli tomt i garderoben och överfullt i tvättkorgen ;)


Senare blir det bio med Jane, kul med något sådant så här mitt i veckan :)


Inga kommentarer: