söndag 16 januari 2011

Såå bra handbollsherrarna var igår! Satt hemma i soffan och jublade mig igenom hela andra halvlek :) 16-17 i första halvlek om jag inte minns fel, sen rusade svenskarna iväg och vann med 16 bollar i målskillnad! Härligt spelat!! 




Mindre härligt var det väder som jag sedan fick agera taxi i. Var verkligen allt jag ogillar ;) Det var mörkt, halt, regnigt och dimmigt! Det enda som hade kunnat förvärra hade varit en snöstorm ;) Men jag lyckades med att plocka upp folket i Åstorp, dumpa av i Nyvång och Helsingborg och sedan hem med älsklingen utan olyckor - duktiga jag ;)


Idag har vi äntligen städat undan julen. Vi var ju bortresta över Tjugondag Knut så vi var lite sena i år. Men nu är allt som vanligt även i vår lägenhet. Blir antagligen snart en sväng till Willys för att handla mat inför veckan och sedan är vi redo för måndagen!

Inga kommentarer: