tisdag 18 januari 2011

Tror dagen rättade till sig till slut :) 
Redovisningen gick bra - skönt att kunna lämna den kursen bakom sig! 
Kom hem en timme tidigare än vad jag räknat med och har därför hunnit träna :) Blev nästan 40 minuter idag, hon lägger till lite varje gång den jäveln ;) Men annars tycker jag nog att min tränare var extra snäll idag och lät mig göra många övningar i min egen takt. Annars brukar hon tjata om att jag stressar igenom och inte fullföljer rörelserna ;)
Ikväll ska jag på föreläsning på biblioteket angående energi-barn och det ska faktiskt bli väldigt intressant! Innan dess blir det middag hos mamma och om jag inte minns fel så bjuder hon på köttfärslimpa. Gott med riktigt husmanskost som man inte brukar laga själv :)


Imorgon börjar jag på ny kurs, och påbörjar mitt sista år på lärarutbildningen!!

Inga kommentarer: