lördag 8 januari 2011

Blev en mycket trevlig kväll igår med god mat :) Jag var dessutom duktig och tänkte på vad jag åt fast det var fredag! Halva tallriken var fylld med grönsaker, jag tog typ hälften så mycket efterrätt som jag egentligen hade velat ta (haha) och åt inte alls av det snacks som stod framdukat på soffbordet - heja mig! 


Idag fortsätter släktkalaset då vi ska ut till brorsan och käka brunch tillsammans med dem och med pappa och hans flickvän/särbo/sambo/kompis ;) Trevligt! Brorsan snackade om att de skulle komma när vi träffades igår och jag tyckte att det var märkligt att inte jag och Stefan också fått en inbjudan, men när jag kom hem till min kvarglömda mobil hade jag både missat samtal och sms från pappa som undrade om vi också skulle komma :) 


Annars så funderar vi smått på att åka på en liten shoppingrunda idag och även passa på att tvätta bilen. Vi får väl se hur mycket vi hinner/orkar med.

Inga kommentarer: