tisdag 11 januari 2011

Första inlägget från Tallinn.

Vem är det som bestämt att utrikesflyg inte längre är terminal 2 på Kastrup?! Vana resenärer som vi är gick vi dit direkt för att sedan titta vid vilken lucka vi skulle checka in. Vad får vi se? Att vi inte alls ska vara där utan på terminal 3 - där vi var från början! Åh sicken bra start på resan ;) Jag blev dock glad igen när Stefan blev tagen för terrorist i säkerhetskontrollen, hihi!
Flygresan gick bra, trots allt vill jag nog säg. Blev liite nervös när jag såg att det satt tejp på vingen!! Dessutom fanns det ingen flytväst under min stol utan det stod att jag skulle använda sittdynan som flytkudde vid behov, hm...
Nu har vi precis kommit till vårt, lite annorlunda, hotell. Mattorna gör en lite yr och man ser rakt in i spa-bassängen från lobbyn ;) Jag är ganska nöjd över mitt val att ta med baddräkt och inte minimal bikini om nu halva Tallinn ska titta på mig när jag badar (bara lite överdrivet). Men fint är här i alla fall! Snart ska vi ut och utforska staden lite och jag börjar bli sugen på lunch :) Uppdatering följer och då även bilder!

(uppdatering 17:38 lokal tid - nu kan jag visst lägga upp bilder igen!)

1 kommentar:

Jane sa...

va spännande.. hoppas ni får det kul!!