torsdag 6 januari 2011

(snö)änglar och (tränings)demoner.

Röd dag idag och det firades med sovmorgon, god frukost - och en snöig promenad med Pernilla :) Har nog fallit mer än en decimeter snö i natt och eftersom det inte är vardag så tog även plogbilarna sovmorgon!  Det blev verkligen till att pulsa fram i snön. Passade givetvis på att göra varsin fin snöängel.

Annars har jag spenderat dagen med min virtuella tränare som idag fick ta emot en och annan svordom. Förstår inte hur hon tänker när hon sätter ihop så krävande program ;) Hon pressade mig från den ena tuffa övningen till den andra utan att lyssna till min högljudda protester - en sån typ!! Men många kalorier brände  jag och svetten rann ;) Nästan så jag vill ut och slänga mig i snön igen - men utan alla tjocka ytterkläder!

Inga kommentarer: